לוגו של חברת פרודוקטיבי

רשימה ששווה לבדוק מול בונה האתרים שלכם

מחשב נייד, כוס קפה על צלוחית ולוח גיר קטן עם רשימת בדיקה שמראה פריט אחד מסומן, כולם מונחים אסטרטגית על משטח עץ כהה.

רשימה ששווה לבדוק מול בונה האתרים שלכם

רשימה ששווה לבדוק מול בונה האתרים שלכם

לפני שאתם מתחילים בתהליך בניית אתר אינטרנט, חשוב לבדוק ולוודא מספר נושאים קריטיים מול בונה האתרים שלכם. האתר שלכם הוא חלון הראווה הדיגיטלי של העסק, ולכן ישנה חשיבות עליונה לכך שהאתר יענה על כל הדרישות והציפיות שלכם. ברשימה הבאה ריכזנו את הנושאים המרכזיים שיש לוודא לפני העלייה לאוויר, כדי שהאתר שלכם יהיה לא רק אסתטי ומזמין אלא גם פונקציונלי, נגיש ומותאם בצורה מיטבית לקהל היעד שלכם.

עיצוב UI מעניין ומושך

חשוב לוודא שהעיצוב החזותי של האתר מושך את עין המשתמש ומשדר את המסר הרצוי. עיצוב UI טוב מייצר רושם ראשוני חיובי ומשפיע על התחושה הכללית של הגולש בעת השימוש באתר. הממשק צריך להיות קל לשימוש, אסתטי, ולתמוך בתכנים המרכזיים של האתר.

UX שעונה על המטרות ומוודא שה-Flow של הגולש באתר אפקטיבי ומניע לפעולה

חוויית משתמש (UX) איכותית מתמקדת במשתמש ובצרכיו. המטרה היא לוודא שהמעבר בין דפי האתר, הכפתורים, והקישורים ממוקמים בצורה שמשרתת את מטרות האתר, ומניעה את המשתמש לפעולה בצורה טבעית. אתר שנבנה עם Flow מוצלח יוביל לעלייה באחוזי ההמרה ובשביעות הרצון של המשתמשים.

אתר רספונסיבי

Responsive design and web devices

תאימות מלאה לצפייה במחשב, בטבלטים ובטלפונים השונים. בסופו של דבר, יכנסו לאתר שלכם מכל הפלטפורמות הללו, ולכן חשוב שהתוכן יהיה נגיש בכולן. בנוסף, יש חשיבות גם מול מנועי החיפוש (כגון גוגל) – ציון האתר שלכם מושפע מאוד גם מהנגישות והזמינות של האתר בכל הפלטפורמות.

הנגשת אתרים לבעלי מוגבלויות

מלבד הצורך החוקי, מדובר פה בפעילות ערכית חשובה. קשה מאוד לתת מענה לכלל בעלי המגבלויות, אבל חשוב וקריטי לעשות את המיטב עבורם. הנגשת האתר מאפשרת לכלל המשתמשים חוויית גלישה שווה ומלאה.

זכויות יוצרים לכל התכנים השונים

partial view of businessman sitting at desk near wooden cubes with word copyright isolated on grey,

חשוב לוודא שכל התמונות, הסרטונים, הפונטים ועוד שמופיעים באתר הם בבעלותכם או ברישיון מתאים. אל תתפתו פשוט להוריד תכנים מהמתחרה או מגוגל, כי אתם עלולים להיות חשופים לתביעות ולכאבי ראש משפטיים.

קישורים בין הדפים השונים באתר

שימוש בקישורים פנימיים בין דפי האתר ובקישורי עוגן לדילוג בתוך עמודי תוכן ארוכים. סבלנות הגולש קצרה, ולכן חשוב להקל עליו בניווט ולהפוך את התוכן לנגיש יותר.

הטמעת קודי אנליטיקס, גוגל קונסול, פיקסל (Analytics, Console, Pixel ועוד)

הטמעת כלים אלו תאפשר לכם לנתח ולהבין כיצד האתר שלכם מתפקד ומהי חוויית המשתמש של הגולשים שלכם. לאורך הזמן, חשוב לבצע אדפטציות למיטוב חוויית המשתמש והנעה לפעולה (Call to action).

שרת הממוקם פיזית קרוב ככל הניתן לקהל הלקוחות שלכם

אם קהל היעד שלכם ממוקם בארה”ב, תשתמשו בסרבר אמריקאי. שרת קרוב יותר ללקוחות מבטיח טעינה מהירה יותר של האתר ושיפור בחוויית המשתמש.

מערכת גיבויים מלאה

Securely share and back up files with cloud technology and digital systems: FTP solutions

חשוב שהאתר יגובה באופן קבוע, כך שתוכלו לשחזר אותו במקרה של תקלה או איבוד נתונים. מערכת גיבויים טובה היא קריטית לשמירה על המידע והזמינות של האתר.

ביצוע עדכונים רציפים של המערכת, התוספים והתשתית

עדכונים שוטפים של המערכת, התוספים, והתשתית יבטיחו שהאתר שלכם יהיה מאובטח ובטוח מפני איומים פוטנציאליים, כמו גם מותאם לשינויים טכנולוגיים חדשים.

תוכן עניינים

בואו נעלה שלב – השאירו פרטים!

מאמרים נוספים

קוד פתוח – הכח האמיתי

מהו קוד פתוח? קוד פתוח (Open Source) הוא גישה לפיתוח תוכנה שבה קוד המקור של הפרויקט נגיש לכל מי שמעוניין לעיין, לשנות ולהפיץ אותו. המשמעות היא שכל אחד, בין אם…

קראו עוד

קידום אתרים בגוגל: המדריך השלם להצלחה במנוע החיפוש

בעולם הדיגיטלי של היום, קידום אתרים בגוגל הוא אחד הכלים החזקים ביותר להגדלת הנראות של עסקים ושל אתרים. גוגל, כמנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, מספק פלטפורמה שמאפשרת לעסקים להגיע למיליוני…

קראו עוד

אתרי וורדפרס wordpress

היסטוריה קצרה של וורדפרס וורדפרס (WordPress) הושקה לראשונה בשנת 2003 על ידי מאט מולנווג ומייק ליטל כפלטפורמה לבלוגים בקוד פתוח. מאז, היא הפכה לאחת ממערכות ניהול התוכן (CMS) הפופולריות ביותר…

קראו עוד
אדם מקליד על מחשב נייד ועליו סמלי SEO.
הפרטים התקבלו בהצלחה

נחזור אליכם בהקדם